Om onze klanten te ondersteunen bieden we een waardevolle klantenservice, noodhulp en de nieuwste technologische oplossingen voor het zoeken, vergelijken, boeken en beheren van vluchten. Onze IATA-experts zijn goed opgeleid en reageren elk jaar op meer dan 200.000 oproepen, chats en e-mails. Onze diensten op het gebied van travel fulfilment geven reisondernemingen de mogelijkheid om zich volledig te richten op marketing en verkoop. De combinatie van het leveren van Fulfilment diensten en Travel Technology geeft een unieke mix waarbij wij de gehele B2B afhandeling kunnen aanbieden; van verzoek van de klant, tot het boeken van de reis, versturen van de reisbescheiden, tot de financiële afhandeling en klantenservice.
Wij bieden reisorganisaties een waardevolle klantenservice, klachtenafhandeling en noodhulp voor uw klanten.
Onze IATA-experts zijn ervaren, goed opgeleid en geven ondersteuning aan elke reisagent, wanneer dat nodig is.
Ticketing en EMD Robot zodat u 24 uur per dag, tickets en EMD’s kunt afgeven.
In geval van nood is er altijd, 7 dagen per week en 24 uur per dag, een medewerker van Airtrade bereikbaar.
Indien gewenst, afhandeling van uw GDS-boekingen in Amadeus, Galileo, Sabre of Worldspan
Reisagenten hebben toegang tot nuttige informatie, promoties, webinars en het laatste nieuws.
“Airtrade is een bewezen airline consolidator. Airtrade wordt gedreven door technologische vooruitgang en een lean-and-mean mentaliteit, met 24/7 toegang tot volledig geautomatiseerde ticketuitgifte en noodhulp wanneer nodig.”
Professionele ondersteuning voor de reisprofessional en consument.
Contact Ons